۱۳۹۵ اردیبهشت ۵, یکشنبه

متن آهنگ حسش کن (مستر جدید)

متن آهنگ حسش کن (مستر جدید)

حسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن 

دنیای من تویی نصفش چون حفظش کن

 عشق و دلتو مثلش کنتو اصن این خلو چله بیا هرجوری میخوای تستش کن

تو بیا حفظش کن تو بغلت طلسمش کن

صداکن در گوشش اسمشودوباره وارد این قصه شو

دوباره بیا یه دنیا بسازیمکه هیشکی ندیده مثلشوحسش کن

 فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کن

دنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشق و دلتو مثلش کنحسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کندنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشق و دلتو مثلش کنتو بگیر دستامو فرقشو چک کن با دست غریبه حرفامو بهش فکر کنخب ببین اشکامو وقتی نیستی میریزن همه رفقا گریه هامو دیدنتو ببین من با تو آروم و رامم راحت باش بشکن باز قلبقانونو با من هنوزم پُره از عکسامون اتاقمبدون هوای هردوتامونو دارمتو اصن این خلو چله بیا هرجوری میخوای تستش کنتو بیا حفظش کن تو بغلت طلسمش کنصداکن در گوشش اسمشودوباره وارد این قصه شودوباره بیا یه دنیا بسازیمکه هیشکی ندیده مثلشوحسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کندنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشق و دلتو مثلش کنحسش کن فرق دستامو با بقیه و با من دنیاتو نصفش کندنیای من تویی نصفش چون حفظش کن عشق و دلتو مثلش کن



 http://www.gavazn.com/song/121035.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر