۱۳۹۴ مهر ۱۸, شنبه

مرور خاطرات ( قسمت اول ) افراد تاثیر گذار در زندگیه مرتبط با موسیقی من

نگاهی به گذشته ( من موزیک رو در ابتدا با چه کسانی شناختم )


بچه ها شما هم دردوران نوجوانی از طرفدارهای پروپا قرص گروه ها و یا خوانندها بودین حتما ....من چون چند تا شخصیت رو تو دوران نوجوانی و جوانی الگویه خودم کرده بودم طی مرور زمان در موردشون باهاتون حرف خواهم زد .
گروه PinkFloyd که نیازی به معرفی اصلا نداره ... این گروه یکی از بهترین هایه عمر موزیک بوده ....دیوید جون گیلمور ( David Jon Gilmour) (زاده ۶ مارس ۱۹۴۶) موسیقیدان، خواننده، ترانه‌نویس و نوازنده انگلیسی است. او بیشتر به دلیل حضورش به عنوان گیتاریست و خواننده در گروه پراگرسیو راک پینک فلوید شناخته می‌شود. 
گیلمور علاوه بر حضورش در پینک فلوید، به صورت تک‌نفره نیز کارنامه موفقی از آثارش به جای گذاشته است. او همچنین به صورت فعالانه در برنامه‌های خیرخواهانه شرکت داشته است. در سال ۲۰۰۵، گیلمور به دلیل خدماتش به موسیقی، به درجه‌ی عالی‌ترین رتبۀ امپراتوری بریتانیا دست یافت. در سال ۲۰۱۱، مجله معتبر رولینگ استون، او را در رتبه‌ی ۱۴ برترین گیتاریست‌های تمام دوران‌ها قرار داد.










هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر